.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری 8 میلیاردی با برنج‌ و روغن مجازی!

ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با تبلیغ گسترده فروش برنج و روغن در اینترنت از شهروندان، تجار و بازاریان چند استان کشور کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ ستارخسروی، با بیان اینکه در پی شکایت تعدادی از تجار و بازاریان اصفهان مبنی بر این که شرکتی تجاری در شبکه اینترنت و وب‌سایت‌های مختلف اینترنتی، تبلیغات گسترده و وسیعی درمورد فروش برنج، شکر، روغن و سایر اقلام به صورت عمده و زیر قیمت بازار می‌کرد گفت: طبق اعلام شکات پرونده، سارقان پس از دریافت مبالغ، کالایی به آنها تحویل ندادند که با ثبت این شکایات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد این شرکت از علاوه بر اصفهان در چندین استان دیگر کشور نیز به این شیوه از بازاریان و تجار کلاهبرداری کرده است گفت: بررسی‌کارآگاهان پلیس فتا در فضای مجازی مشخص کرد متهم اصلی فردی 42 ساله اهل و ساکن اصفهان بوده که دو دفتر بازرگانی در اصفهان و دو دفتر در تهران تاسیس کرده است.

رییس پلیس فتای اصفهان با اعلام دستگیری متهم در یک عملیات غافلگیرانه گفت: متهم پس از دستگیری صراحتا به بزه انتسابی اقرار و میزان کلاهبرداری خود را نزدیک به هشت میلیارد ریال عنوان کرد. وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع‌قضایی تحویل داده شده و با قرار صادره روانه زندان شد به کاربران اینترنت و به خصوص تجار و بازرگانان هشدار داد، در این زمینه بیشتر مراقب بوده و فریب تبلیغات کاذب و دروغینی که توسط افراد شیاد و کلاهبردار در وب‌سایت‌های مختلف اینترنتی منتشر می‌شود را نخورند.

خسروی به کسبه، تجار و صاحبان اصناف توصیه کرد محصولات و کالاهای خود را از شرکت‌ها و بنگاه‌های معتبر و دارای مجوز فعالیت تهیه کنند و درهنگام فعالیت در محیط اینترنت به آگهی‌های واهی و اغواگرانه منتشر شده توجهی نکنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.